شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

arwqptej5v1s e1617408272122
شناسه پست: 1596
بازدید: 281

طراحی سایت می‌تونه کار حساس و بزرگی باشه، بنابراین با اصول اولیه شروع کنین: یعنی طراحی وب. یه چارچوب بصری برای چگونگی ظاهر و عملکرد صفحات و یا حتی اگه می‌تونین یه طرح کلی مفید یا قاب سیم با قلم و کاغذ بسازین، اما این فقط شروع کاره و بدون داشتن بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ نمی‌تونین چنین کار حساسی رو تو این دوره زمونه به خوبی انجام بدین! شاید قبل از خوندن این مطالب بهتر باشه به این سوالات خود جوابی بدین.

نرم افزار مناسب شما رو قادر می‌سازه برای توسعه دهندگان مدل‌های جذاب و دارایی‌های گرافیکی قابل انتقال ایجاد کنین. مسئله تصمیم گیری در مورد بهترین نرم افزار طراحی وب این است که صدها مورد برای انتخاب وجود داره. حتی اگه برای این کار فقط کسری از «استاندارد صنعت» رو در نظر بگیرین، باز هم فقط گزینه‌های شما به اون اندازه که باید و شاید، کم نمی‌شن.پیدا کردن بهترین نرم افزار طراحی وب ۲۰۲۱ شامل تحقیقات تطبیقی ​​زیادی است و ما بهترین انتخاب‌های خودمون رو در اینجا برای شما جمع آوری کردیم.

تعهد به یه برنامه می‌تونه یک سرمایه بزرگ باشه، هم در قیمت و هم در زمان لازم برای یادگیری!! انتخاب یک نرم افزار طراحی وب اشتباه هم می‌تونه هزینه‌های زیادی رو برای هر کسی داشته باشه. اما فاش کردن بهترین انتخاب برای شما نیاز به سرمایه گذاری در تحقیق داره: مقایسه مشخصات محصول، برنامه‌های قیمت گذاری و منحنی‌های یادگیری به همراه بررسی از طراحان واقعی که از اونها استفاده می‌کنن.

خبر خوب اینه که شما نیازی به انجام این تحقیق به تنهایی ندارین. در این مقاله، بهترین گزینه‌ها برای بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ رو گردآوری کردیم تا انتخاب شما خیلی راحت‌تر بشه. برای هر نرم افزار طراحی وب، قیمت، جوانب مثبت و منفی رو که بهتره بدونین و سایر مواردی که برای تصمیم گیری درمورد تصمیم نهایی نیاز دارین، لیست کردیم.

قبل از شروع، توجه به این نکته مهمه که تمرکز این مقاله به طور خاص روی بهترین نرم افزار طراحی وب است، یعنی برنامه‌هایی که برای ایجاد جلوه بصری وب سایت و ایجاد گرافیک و دارایی‌های وب سایت استفاده می‌شن. توسعه وب یک رشته جداگانه است که این طراحی‌های ثابت رو در نظر می‌گیره و از زبان قالب بندی و کدگذاری برای افزودن قابلیت استفاده می‌کنه. نرم افزار و استعداد مورد نیاز کاملاً متفاوت است. با این دید، اجازه بدین تا بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ رو به شما ارائه بدیم.

بهترین نرم افزار طراحی سایت برای تم‌های قابل تغییر

مضامین می‎‌‎تونن برای بودجه اولیه طراحان یا مشتری‌ها مناسب باشن و نرم افزاری که ما در اینجا انتخاب کردیم کاملاً قابل تنظیم بوده و مضامین موجود رو بیشتر به مکانی برای شروع شبیه می‌کنه تا محصول نهایی!!

WordPress.org

وردپرس بهترین نرم افزار طراحی سایت 2021

یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی وبسایت ۲۰۲۱ WordPress.org (با نسخه سودجو WordPress.com اشتباه گرفته نشه) است که یه وب سایت ساز آنلاین رایگان با ابزار برای هر مرحله از ساخت یک وب سایت، از طراحی تا توسعه تا انتشار و مدیریت محتوا است.

نکته جالب در مورد وردپرس اینه که می‌تونه به همون سادگی یا پیچیدگی که می‌خواین باشه. شما می‌تونین از بین یک کتابخانه عظیم که دارای هزاران الگو قابل تنظیم است و با استفاده از ابزارهای اون برای ساختن یک طرح از ابتدا استفاده کنین و یا دارایی‌های طراحی سفارشی رو که در برنامه‌های دیگه ساختین رو وارد کنین. در صورت تمایل می‌تونین برخی از کدگذاری‌ها رو ویرایش کنین، اما چنین چیزی کاملاً اختیاری است.

این کار می‌تونه یه نرم افزار عالی برای کاربرانی باشه که به دنبال طراحی و توسعه فروشگاه یک مرحله‌ای هستن. با راه حل‌های الگو، بیشترین گزینه و سفارشی سازی رو ارائه می‌ده. همونطور که گفته شد، قابلیت‌های گسترده اون می‌تونه کاربران جدیدی رو که بیش از فقط پر کردن یک موضوع نمی‌خوان، غلبه کنه و گاهی اوقات رابط کاربری اون آسون‌ترین مسیر نیست.نکتهWordPress.org چندین هزار موضوع قابل تنظیم رو برای انتخاب ارائه می‌ده.

قیمت

این که وردپرس جز بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ قرار گرفته احتمالاً دلایل زیادی داره که یکی از اونها استفاده رایگان اونه! اما با این حال هنوز باید هزینه میزبانی و افزونه‌ها رو بپردازین که البته طیف وسیعی از قیمت دارن!!

بهترین ویژگی

این نرم افزار به شما امکان می‌ده در هر مقیاسی که می‌خواین یه وب سایت کامل رو طراحی کنین و توسعه بدین.

کاربران توصیه شده

کاربرانی که سریعاً به یک وب سایت فعال نیاز دارن!

صادرات انواع پرونده‌ها

N/A

سطح مهارت

اگه از یه تم استفاده می‌کنین به سطح مهارت متوسطی نیاز دارین ولی اگه می‌خواین سایت رو به صورت سفارشی طراحی یا کدگذاری کنین، باید حرفه‌ای باشین!

مزایا

دلایلی که این نرم افزار رو به بهترین نرم افزار طراحی وبسایت در سال ۲۰۲۱ تبدیل کرده عبارتند از:

  • سازنده یه وبسایت کامل، از طراحی تا انتشار و مدیریت است.
  • کد رو در زمان واقعی ایجاد می‌کنه.
  • امکان ایمن سازی دامنه شخصی خودتون رو میده.
  • تقریباً توسط یک سوم کل وب سایت های موجود در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیره و چنین چیزی وب سایت رو به عنوان یک بستر محبوب و قابل اعتماد با تعداد زیادی منبع آموزشی در دسترس قرار می‌ده.
  • کتابخونه‌ای با بیش از ۱۰ هزار موضوع تم پیش ساخته است، که هر عنصری از اون قابل تغییر یا سفارشی سازی است.

معایت

  • مبتنی بر مرورگر است، به این معنی که به صورت آفلاین قابل استفاده نیست!
  • برای عیب یابی طرح‌ها می‌تونه به برخی دانش‌های برنامه نویسی و قالب بندی نیاز داشته باشه.
  • رابط کاربری به اندازه سایر برنامه‌ها بصری نیست!

Bootstrap Studio

بوت استرپ

Bootstrap Studio ویرایشگر دسکتاپ WYSIWYG از Bootstrap است، یک چارچوب فرانت اند متن باز و محبوب که شامل یک منطقه بوم، لیست اجزای در حال اجرا و یک پنجره برای نمایش و نوشتن کد است. این یک برنامه ایده آل برای طراحی و توسعه همزمان در چارچوب Bootstrap است که به شما امکان می‎‌ده سایت خودتون رو هنگام کار تست کنین، و اینجاست که قراره دلیل این که چرا این پلتفرم، بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ است رو بدونین!

حتی اگه توسعه وب در مجموعه مهارت‌های شما نباشه، Bootstrap Studio روند طراحی سایت رو با عناصر درگ اند دارپ، الگوهای قابل تنظیم و کتابخونه‌ای از اجزای سایت پیش ساخته ساده می‌کنه. با این حال، از اونجایی که این پلتفرم، زبان قالب بندی رو در زمان واقعی می‌نویسه، حرکت عناصر به اطراف همیشه به اندازه برخی از برنامه‎‌های دیگه بصری نیست.Bootstrap Studio به شما امکان انتخاب عناصر drag and drop و کدگذاری سفارشی رو می‌ده.

Bootstrap Studio الگوهای قابل سفارشی سازی رو نیز ارائه می‎‌ده.

قیمت

۲۵ دلار برای برنامه با یک سال به روزرسانی!

بهترین ویژگی

فرآیند درگ اند دراپ اون ساده است.

کاربران توصیه شده

طراحان وب با دانش فرانت اند!

صادرات انواع پرونده‌ها

فایل‌های HTML ،CSS و JS.

سطح مهارت

مبتدی تا متوسط​، بستگی به تخصص فرانت اند شما داره!

مزایا

  • رابط کاربری ساده و بصری داره.
  • طراحی بصری درک توسعه فرانت اند رو آسون می‌کنه.
  • همراه با سکوی میزبان Bootstrap Studio Sites و شامل دامنه‌های سفارشی است.
  • فایل‌های قالب بندی و اسکریپت نویسی رو که بلافاصله به یک وب سایت منتقل میشن، ارائه می‌ده.

معایب

بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ هم ممکنه معایبی داشته باشه که لازمه شما هم از اونها خبر داشته باشین:

  • تعداد گزینه‌های تم کمتر از وردپرس است.
  • برای عیب یابی طرح‌ها به برخی دانش‌های کدگذاری و قالب بندی نیاز داره.
  • برای پروژه‌های پیچیده‌تر طراحی وب ایده آل نیست.

بهترین نرم افزار طراحی وبسایت برای گرافیک‌های سفارشی

مدت‌هاست که نرم افزار طراحی گرافیک مبتنی بر Pixel استاندارد طلایی برای طراحی وب است. این برنامه‌ها به شما امکان می‌ده عناصر صفحه رو به صورت لایه‌هایی سازماندهی کرده و سپس توسط توسعه دهندگان اون رو پیاده سازی کنن. اونها همچنین قادر به کار با اطمینان بالاتر هستن، از ابتدا ساخته شدن. از اونجایی که این برنامه‌ها علاوه بر طراحی وب برای بسیاری از پروژه‌های دیگه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرن، امکانات خلاقانه بی‌پایان هستن اما کاربران باید زودتر بدونن که چه گرافیکی به صورت آنلاین کار نمی‌کنه.

نکته منفی اینه که این برنامه‌ها برای میزبانی یا انتشار وب سایت ها بسیار کم کار می‌کنن، این برنامه‌ها صرفاً برای ایجاد گرافیک و ایجاد دارایی هستن.

فتوشاپ

فتوشاپ

Adobe Photoshop یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین نرم افزارهای طراحی وب در بازار است. در سال‌های اخیر بسیاری از برنامه‌ها برای رقابت به بازار اومدن، اما هنوز هم از طراحان وب برای ایجاد ماکت‌های چند لایه و دارایی‌های گرافیکی قابل صادرات، از فتوشاپ معمولاً استفاده میشه.

ویژگی‌های ظاهراً بی‌پایان فتوشاپ به طراحان امکان می‌ده بافت‌های پیچیده، سایه افکنده و جلوه‌های دیگه‌ای فراتر از سایر نرم افزارهای طراحی وب ایجاد کنن.

ویرایش و دستکاری تصویر نیز می‌تونه به طور غیر مخرب در همون سند انجام بشه، بدون جابجایی بین چندین برنامه. علاوه بر این، ابزارهای هنری دیجیتالش ترسیم مفاهیم طرح اولیه رو در داخل برنامه نیز امکان پذیر می‌کنه.

اما فتوشاپ، همونطوری که از اسمش پیداست، هرگز منحصراً برای طراحی وب طراحی نشده بود. همونطور که بسیاری از کاربردهای بالقوه اون راحت است، اونها همچنین به یک منحنی شیب دار یادگیری و برخی از راه حل‌های ضروری کمک می‌کنن (به ویژه در مورد جدا کردن و صادرات عناصر). علاوه بر این شکایات، Photoshop همچنان به عنوان گزینه ایمن برای طیف وسیعی از ابزارها و حضور مداوم در صنعت طراحی و جز بهترین نرم افزارهای طراحی سایت ۲۰۲۱ برای گرافیک‌های سفارشی، باقی مونده است.

Affinity Designer

بهترین نرم افزار طراحی سایت 2021 برای گرافیک

اگرچه Affinity Photo معادل فتوشاپ است، اما ما باید اون رو به عنوان مفیدترین گزینه Serif برای پروژه‌های طراحی وب به Affinity Designer بدیم. کاربران برخلاف مدل اشتراک Adobe که می‌تونه در دراز مدت صدها تا هزار دلار برای شما هزینه کنه، برای مجوز به این نرم افزار و به روزرسانی‌های آینده، یک بار هزینه ۵۰ دلار پرداخت می‌کنن.

قدرت نرم افزار طراحی وب

طراحی وب عالی در نهایت به اصل و اصول طراحی برمی‌گرده. که باید بگیم تخصص طراح است. اما بهترین نرم افزار طراحی سایت ۲۰۲۱ اجرای این اصول رو آسون‌تر می‌کنه و گرافیک‌های قابل استفاده‌ای برای شما فراهم می‌کنه که می‌تونین اونها رو به یک وب سایت فعال ترجمه کنین.

مطمئناً، مانند هر ابزاری، نرم افزار طراحی وب هم بسیار مهم و کاربردیه؛ اما اگه حقیقتش رو بخواین اونقدرا هم مهم نیست که از چه نرم افزاری استفاده می‌کنین، بهترین راه برای برجسته سازی طراحی وب سایت شما ارتباط با یک طراح وب حرفه‌ای است.

نویسنده