شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

تولید محتوا در تبریز
شناسه پست: 2029
بازدید: 597
تولید محتوا در تبریز با اصول و قوائد خاصی همراه است. در این مقاله به بررسی مزایا و دستاوردهای تولید محتوا خواهیم پرداخت با رئال ربات همراه باشید تا صفر تا صد تولید، نشر و ترویج یک محتوای اصولی و ارزشمند باکیفیت را بررسی کنیم.
 

آموزش تولید محتوا در تبریز با محوریت کپی رایتینگ 

با خرید پکیج آموزش تولید محتوا متنی کارشناس تولید محتوای نوشتاری و مقاله نویس سایت و تبلیغ نویس برند و کسب و کارهای پولساز و پردرآمد ایران و جهان شوید.

رئال کانتنت یا محتوانویس واقعی حاصل سالها تجربه و سابقه فعالیت حرفه ای در برندینگ و مدیریت محتوا و سئوی آنلاین شاپ ها و بیزینس های اینترنتی است. تهیه این پکیج آموزشی کاربردی و اشتغال محور توسط مدرس تیم RealRobot.ir ساناز ذوقی کارشناس تولید محتوای پیشرفته تحت وب و سناریونویس و مقاله نویس و مدیر بخش کانتنت پلتفرم رئال ربات می باشد.


جهت ثبت نام در دوره آنلاین آموزش این مهارت پولساز یا شرکت در کلاس های حضوری آموزش تولید محتوای متنی با رویکرد تبلیغ نویسی تماس بگیرید: 09936399209

آموزش تولید محتوا متنی با رویکرد کپی رایتینگ

ویژگی‌های تخصص تولید محتوا در تبریز 

مبحث تولید محتوا که مدتهاست در صدر جدول موضوعات داغ روز دنیا مثل بازاریابی اینترنتی، موتور جستجوی گوگل، سوشیال مدیا و سایر پلت فرم های تجارت الکترونیک قرار داره با دریافت لقب پادشاه؛ رتبه اول چارت پردرآمدترین شغل‌های جهان رو به خود اختصاص داده!
?جالبه که بدونید تولید محتوا با وجود این که مهارت نسبتاً جدیدی محسوب میشه؛ چندین ساله بدون افت جایگاه و میزان محبوبیت، همیشه در جمع پرطرفدارترین مهارت های روز دنیا حضور داشته!

اپیزود اول پادکست آموزش تولید محتوا
(جهت دریافت اپیزودهای بعد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.)

مزایای آموزش مهارت قدرتمند و بانفوذ تولید محتوا

یکی از مهمترین نقاط قوت یادگیری تولید محتوا در تبریز ؛ سطح درآمد بسیار بالا، بازارکار عالی و آینده شغلی مطلوب در ایران و سایر کشورهای جهان هستش.
اگه زبان انگلیسیت قوی باشه، نمونه کارهای حرفه ای موفق و رزومه کاری استانداردی در سطح بین الملل داشته باشی چه از طریق مهاجرت و چه آنلاین میتونی با شرکت های معروف جهان یا وب‌سایت های فریلنسری بزرگی کار کنی.
نویسندگی سایت و سئو سایت‌های وردپرسی میتونه به عنوان یه کار پاره وقت، دانشجویی، دورکاری و آزادکاری برای افراد شاغل، محصلین، مادرای خونه دار که بچه کوچیک دارن ولی دنبال شغل خونگی و درآمد مستقل هستن، میتونه انتخاب هوشمندانه و گزینه ایده آلی باشه.

محتوا همیشه پادشاه است…!

دوره آموزش تولید محتوا

یادگیری دوره آموزشی تولید محتوا در تبریز نسبت به بعضی از دوره های فناوری اطلاعات جذاب ، شیرین و آسون تره و نتیجتاً طی یک مدت کوتاه چند ماهه میتونی حسابی به توانمندی های خودت اضافه کنی.
اگه استعداد نویسندگی داری، کار با اینترنت و گوگل رو کامل بلدی ؛
اگر علاقه داری در مورد تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی که تولید محتوا و سئو یکی از زیرشاخه هاش محسوب میشه، به شکل آکادمیک و پروژه محور آموزش ببینی؛
اگه دنبال فرصت های شغلی جدید؛ کسب درآمد بالا؛ دریافت پیشنهاد کار و یا ارتقاء شغلی هستی…
به جمع ما در دپارتمان دیجیتال مارکتینگ رئال ربات خوش اومدی. ما کمکتون می کنیم تا انتقام موفقیتتون رو از بازاریابی اینترنتی بگیرید.

بنده، گرداورنده مقالات تخصصی سایت تجربیات چند سال همکاری با شرکت های مختلف و مطالعات مقالات مختلف در زمینه تولید محتوا برای انواع سایت های تجاری رو به کاربران عزیز رئال ربات منتقل خواهم کرد. مقالات بعدی ما رو از دست ندید.

مقاله پیشنهادی رئال ربات: طراحی و تدوین استراتژی سئو

یه توصیه دوستانه به افرادی که شغل تولید محتوا در تبریز رو انتخاب کردن داریم اون هم به روز بودن و افزایش سطح دانش و مهارت هاتون همگام با توسعه دنیای دیجیتال هست.

سئو و بهینه سازی سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیای دیجیتال مارکتینگ و کسب وکاری متنوع و مناسب برای افراد علاقه مند به تکنولوژی های روز دنیاست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش و خدمات تخصصی تولید محتوا و سئو در تبریز با مشاورین رئال ربات در ارتباط باشید.

تولید محتوا در تبریز

 

تحقیقات و انتخاب کلمات کلیدی پربازده :

دوستان همونطور که می دونین گوگل موتور جستجوی معروف و پرکاربردی در حوزه سئو محسوب میشه؛ به همین دلیل بهتره هر چه زودتر با گوگل آشتی کنید تا نتایج و رنکینگ پربازدهی رو برای کسب و کارهای اینترنتی شما به ارمغان بیاره. قدم اول ما رای تولید محتوای یونیک؛ انتخاب استراتژیک و هدفمند کلمات کلیدی پربازده از طریق گوگل است. رایج ترین تکنیک در سراسر دنیا برای کسب و کارهای مختلف جهت یافتن کلمات کلیدی پرجستجو و پربازده، محسوب می شه. برای اینکه مطلب قابل درک و ملموس تر باشه با یه مثال در حوزه فروشگاه آنلاین نوشت افزار و لوازم التحریر مبحث رو توضیح میدیم.

نقش پررنگ گوگل در سئو و کانتنت

فرض کنید وب سایت شما در زمینه فروش عمده و خرده انواع لوازم تحریر فعالیت میکنه و تصمیم گرفتین برای بهتر دیده شدن در گوگل و افزایش رتبه و جایگاه از روش بازاریابی محتوا و سئو کمک بگیرید.
اولین و مهمترین گام برای شروع این کار قبل از هر اقدامی؛ انتخاب موضوعاتیه که مردم در اینترنت به دنبال اونها هستند. اما از کجا بفهمیم که مخاطبان هدف کسب و کار ما روزانه به دنبال چه موضوعاتی می گردند؟

به راحتی… وارد سایت google.com شده و عبارت لوازم التحریر رو در داخل جعبه جادویی جستجوی موتور گوگل تایپ کنید. یک کرکره در باکس براتون باز شده و آرشیوی از عبارات مشابه برای عبارت ” لوازم التحریر” نمایش داده می شن. این کلمات یا عبارات همان موضوعاتی هستن که بیشترین میزان جستجو توسط مردم در اینترنت رو داشتن. گوگل به همه کارشناسان تولید محتوا در تبریز و دنیا پیشنهاد می کنه که روی اونها بیشتر کار کنیم و سئو سایت رو بهینه تر کنیم.

بازار کار تولید محتوا در تبریز

  • تولید محتوا برای سایت
  • مقاله نویسی وبلاگ
  • رپرتاژ آگهی
  • تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ (خلق محتوای برندساز)

تولید محتوا و برندسازی شخصی

برخی از دوستانی که درس‌های آموزش تولید محتوا را دنبال می‌کنند، در پی این هستند که از این ابزار برای برندسازی شخصی استفاده کنند.

قطعاً تولید محتوا یکی از ابزارهایی است که می‌تواند به برندسازی شخصی کمک کند. اما برندسازی شخصی با تولید محتوا آغاز نمی‌شود. بنابراین اگر با هدف پرسونال برندینگ به سراغ درس‌های تولید محتوا آمده‌اید، پیشنهاد ما این است که ابتدا مطالعه‌ی درس‌های برندسازی را در اولویت قرار دهید. پس از این‌که مراحل مختلف برندسازی شخصی (مانند کشف و شناخت خود، کشف و شناخت محیط و تعریف برند) برایتان شفاف شد و از آن‌ها عبور کردید، برای ارتباط بهتر با مخاطبان‌تان به سراغ درس‌های تولید محتوا بیایید.

آموزش تولید محتوا در تبریز برای فریلنسرها در ۷ گام

اگر شما دوست دارید به عنوان فریلنسر تولید کننده محتوا شناخته بشید و بتونید از علاقه‌تون به نوشتن محتوا پول دربیارید، این دوره آموزش تولید محتوا حسابی به کارتون می‌آید. در این دوره میخوایم باهم ۷ گام اساسی برای تولید محتوای حرفه‌ای به عنوان فریلنسر محتوا را بررسی کنیم.

شما به عنوان فریلنسر تولید محتوا قبل از اینکه تکنیک‌های تولید محتوای با کیفیت رو بخونید بهتره شرایط کاری به عنوان فریلنسر رو بشناسید و صنعت بازاریابی محتوا رو بررسی کنید و گستردگی بازار کار فریلنسری تو این حوزه رو بدونید تا اگه هنوز دو به شک هستید که تولید محتوا رو به عنوان شغل فریلنسری انتخاب کنید یا نه، بتونید یه انتخاب درست داشته باشید.

تولید محتوا در تبریز

1- برای تولید محتوای متنی چه اطلاعاتی از کسب و کار لازم داریم؟

یکی از اطلاعاتی که شما برای تولید محتوا با کیفیت لازم دارید اینه که تو گام اول بدونید اون وبسایت یا کسب و کار با چه هدفی داره محتوا تولید می‌کنه! اگر شما هدف اون کسب‌وکار رو از تولید محتوا بدونید میتونید انتخاب‌های درست‌تری داشته باشید. هدف کسب و کارها از تولید محتوا چیه؟ کسب‌وکارها اهداف متفاوتی از تولید محتوا دارند برخی از کسب‌وکارها به دنبال جذب بازدیدکننده بیشتر هستند و برخی دیگر دنبال این هستند که تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشند و در برخی موارد فروش اولویت اصلی آنهاست یا اینکه در نهایت بتونند از طریق تولید محتوا، مشتریان وفاداری داشته باشند و آنها تکرار خرید بیشتری انجام دهند.

مثلا اگر هدف یه کسب‌وکار جذب بازدید کننده باشه:
شما می‌فهمید که جنس محتواتون خیلی نباید تخصصی باشه و باید از موضوعات کلی و عمومی استفاده کنید و سعی کنید یه سری چیزها را از اول به مخاطبتون یاد بدید. و احتمالا استفاده از مقالات How to می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

یا اگر هدف کسب‌وکار خرید بیشتر هست:
 شما بهتره که محتوایی تولید کنید که یک سری آمار و ارقام توش باشه و بتونه مخاطب را کمک کنه که تصمیم بگیره و با گفتن مزایا اون وترغیب کنه که حتما بخره. پس احتمالا مقالات مقایسه‌ای خیلی می‌تونه بهتون کمک کنه.

یا اگر هدف کسب‌‌وکار تکرار خرید باشه:
بهتره که جنس محتوای شما جنس پشتیبان داشته باشه و کمک کنه با تشریح فرایندها و دستورالعملها، مخاطب حس مثبتی از خریدش داشته باشه فکر نکنه که بعد از خرید تنهاست. پس شما می‌تویند با یه کارشناس فنی محصول مصاحبه کنید و هر چی مخاطب دوست داره بدونه و واسش سواله را از اون کارشناس بپرسید.

2- به عنوان یک فریلنسر چگونه مخاطب کسب و کار را بشناسم؟

یکی از مهمترین بخش‌های که شما به عنوان یک فریلنسر تولید کننده محتوا باید بدانید اینه که قبل از شروع تولید محتوا باید مخاطب‌های اون کسب وکار رو بشناسید یعنی بدونید که چه پرسونایی دارند و از چه نوع محتوایی بیشتر خوششون میاد. مثلا بیشتر محتوایی رو دوست دارند که با زبان علمی نوشته شده یا دنبال این هستند که محتوایی بخونند که خیلی ساده نوشته شده باشه… شناخت پرسونای مخاطب بعضا کار بسیار دشواری می‌تونه باشه. چرا که معمولا افراد مختلف بر اساس علاقه‌مندی‌های متفاوت و الگوریتم‌های تصمیم‌گیری متنوع، متفاوت عمل می‌کنند و این فرایند تولید محتوا را برای شما که دور از مجموعه‌اید دشوار خواهد کرد. فضای کار فریلنسری به نوعی ایجاب میکند که شما راه‌ها و ترفندهایی را بشناسید که بتوانید بدون حضور فیزیکی نیاز اطلاعاتی خودتون را برطرف نمایید. به همین دلیل در دوره آموزش تولید محتوا این نکات و ترفندها تشریح شده است.

تولید محتوا در تبریز 5 تولید محتوا در تبریز

عموما استراتژیست‌های محتوا، مخاطبان را بین ۵ تا ۷ دسته طبقه‌بندی می‌کنند که البته کار بسیار دشوار، زمان‌بر و پرهزینه‌ای است که شاید خیلی به کار شما به عنوان یک فریلنسر هم نیاد. شما برای اینکه هم زمان زیادی نذارید و هم در نهایت یک محتوای با کیفیت تولید کنید می‌تونید کل مخاطب‌ها را در فضای وب را به دو دسته تقسیم کنید. مخاطب‌های دانش محور و مخاطب‌های رابطه محور. شما حتی این اطلاعات رو می‌تونید از بررسی محتوای وبسایتشون هم حدس بزنید.
مثلا برید تیتر مقالات رو ببینید، پر بازدیدترین مقالاتشون رو به عنوان محبوب‌ترین محتوا برای مخاطبها ببینید و شاید چند محتوای تولید شده رو باز کنید و ببینید با چه ساختاری نوشته شده و روی چه المانهایی تولید شده است.

۳- کلیدواژه چیست و چگونه کلمات کلیدی پر بازدید را پیدا کنم؟

کلیدواژه‌ها کلمات و عباراتی هستند که دقیقا شما رو به نیاز مخاطبان می‌رسونند چرا که هر مخاطبی متناسب با نیاز خودش اون عبارت یا کلمه رو در گوگل جستجو می‌کنه. شما خودتون هم احتمالا بارها براتون پیش اومده که هر سوالی دارید تنها کسی که همیشه در دسترستون هست گوگل است و اونجا یه کلمه یا عبارتی رو سرچ می‌کنید که به هدفتون برسید اینها دقیقا همون کلیدواژه‌ها هستند.

۴- موضوع محتوا و فرمت مقاله را انتخاب کنید

شاید خیلی از تولیدکنندگان محتوا و فریلنسرها با انتخاب موضوع متنوع برای یک سرفصل ثابت مشکل داشته باشند. البته این مشکل فقط در فضای کار فریلنسری اتفاق نمی‌افته بلکه خیلی از کسب‌وکارها هم با این قضیه مشکل دارند. یعنی احتمالا کلیدواژه انتخاب کردند ولی نمیدونن از چه جنبه‌های متفاوتی میشه به یک مفهوم نگاه کرد. شما روش‌های متعددی برای ایده‌پردازی و  انتخاب موضوع محتوا دارید. یکی از اون روش‌ها ایده گرفتن از فرمتهای متفاوت محتوای متنی است. چهار فرمت مقالات چگونگی، چک لیستی، مقایسه‌ای و مصاحبه محور، جزو پرکاربردترین فرمتهای محتوای متنی هستند.

۵- منبع تولید محتوا در تبریز را انتخاب کنید

شما برای اینکه محتوایی را بنویسید میتونید از چندین منبع مختلف استفاده کنید. یکی از مهمترین بخش‌های تولید محتوای با کیفیت انتخاب درست منابع است. چرا که اساسا مخاطب‌ها به دنبال محتوای موثق و قابل اعتماد هستند و شما با استناد به منابع معتبر می‌توانید کیفیت مطالب رو افزایش دهید. البته بماند که بخشی از محتوایی که شما تولید می‌کنید باید تحلیل و تألیف شما باشد. انواع منابع قابل استفاده برای تولید محتوا:

  • کتاب‌های مرجع و مجلات چاپی
  • مقالات علمی و پژوهش‌های آکادمیک
  • وبلاگ‌های فارسی و انگلیسی

۶- اصول تیتر نویسی حرفه‌ای

تمام زحمتی که شما برای تولید محتوا می‌کشید در تیتری که می‌نویسید خلاصه میشه. یعنی اگر بتونید یه تیتری بنویسید که مخاطب روش کلیک کنه و محتواتون رو بخونه یعنی می‌تونید بگید که کارتون رو کامل انجام دادید. از قدیم میگن کار آن کرد که تمام کرد. اگه یه تیتر خوب نزنید احتمال دیده شدن محتواتون رو تا حد زیادی از دست خواهید داد. حالا برای اینکه ما یه تیتر خوب داشته باشیم دو تا کار باید انجام بدیم. ۱- ساختار تتیرمون را درست بچینیم ۲. یسری اصول روانشناسی را تو تیتر زدنمون رعایت کنیم.

۷- حرفه‌ای بنویسید

شما باید محتوایی که تولید می‌کنید را طبق یه ساختار استاندادر برای کارفرما آماده کنید.

  • تعداد کلمات مقاله (برای اثربخشی بیشتر باید بیش از ۲۱۰۰ کلمه باشه)
  • انتخاب تصاویر با کیفیت و جذاب
  • استفاده از روتیتر و زیرتیتر
  • استانداردهای نوشتن مقدمه
  • بولت‌‌بندی و شماره‌گذاری 
  • طول استاندارد جملات و پاراگراف‌ها
  • استفاده بهینه از لینک داخلی
  • رعایت موارد نگارشی
  • وجود جمع بندی
  • انتخاب و ارجاع به رفرنس‌ها
  • آماده کردن جدول سئو و تعداد کاراکترهای استاندارد هر کدام
  • خروجی های دیگر  از متن
تولید محتوا در تبریز

چه مهارت هایی برای تولید محتوای با کیفیت نیاز دارم؟

شما به عنوان تولید کننده محتوا علاوه بر دانش تخصصی، علاقه به نوشتن و اصول نگارش و تسلط به  ادبیات فارسی و انگلیسی، لازم دارید که یکسری مهارت‌های شناختی هم داشته باشید. مهارت‌های مثل شناخت کسب‌وکار، شناخت مخاطب، شناخت تکنیک‌های رقابت مقالات در فضای وب و حتی شناخت فرمت‌های محتوایی جزو اولین مهارت‌هایی که شما برای تولید محتوای با کیفیت بهش نیاز دارید. شما باید بدونید چطوری میشه یه کسب و کاری رو شناخت و چه اطلاعاتی ازش لازم داریم تا بتونیم یه محتوای خوب براشون تولید کنیم.

از طرف دیگه شما اگه مخاطب اون کسب و کار رو نشناسید که چی دوست داره و چه‌جور محتوایی رو می‌خونه، قطعا نمی‌تونید یه محتوای اثربخش براشون تولید کنید. یکی از بخش‌هایی که میتونه شما رو به عنوان تولیدکننده محتوا برای وب از یک نویسنده معمولی جدا کنه اینه که شما اصول سئو و شاخص‌های رقابت مقالات رو در فضای وب بشناسید. پس اولین قدم برای پاسخ دادن به این سوال که چگونه تولید محتوا کنیم، شناخت مهارت های محتوانویسی است.

تأثیرات تولید محتوا در برندینگ

افراد متعددی بر این عقیده هستند که موضوع تولید محتوا را به شکلی مدرن و نوین یا اصطلاحاً دیجیتالی به شما ارئه دهند. اما در گذشته تولید محتوا تنها به ساخت محتوا در بستر رسانه ها ختم می شد. در چند سال اخیر اغلب برندهای برتر جهانی تمرکز خود را تماماً بر روی تولید محتوای برندساز و تأثیرگذار بر روی مخاطبین گذاشته اند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که مسئله تولید محتوا در برندسازی موضوع جدیدی به شمار می رود، اما باید گفت پیشینه تولید محتوا به تاریخ رسانه باز می گردد و تنها به شکل محتوا سازی دیجیتال تغییر یافته است.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب