شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

.jpg
شناسه پست: 2401
بازدید: 648

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز با کمترین هزینه یک سرمایه گذاری توپ در بهترین نقطه شهر تبریز یعنی گوگل و فضای اینترنتی می باشد. کسب و کار آنلاین خود را با رئال ربات راه اندازی کنید و مشتری، سود و فروش روز افزون را تجربه کنید. تعداد نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی در تبریز و سایر مناطق کل کشور که توسط تیم طراح و برنامه نویس و توسعه دهنده وب اپلیکیشن فروشگاهی در تبریز انجام می‌گیرد بسیار زیاد است.
کیفیت کارهای رئال ربات در مقایسه با برخی سایت های طراحی شده بدون دانش کد نویسی و با استفاده از وردپرس و قالب آماده بسیار بالاتر است.


مقاله پیشنهادی رئال ربات:


راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین چه فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات فیزیکی و چه محصولات غیر فیزیکی، محصولات دیجیتال، فروش فایل و دانلودی، رزرو بلیط، شارژ و هتل و … را با این تیم تجربه کنید. انواع وبسایت فروشگاهی به همراه اپلیکیشن تحت اندروید با قیمت بسیار مناسب جهت راحتی ثبت سفارشات مشتریان در سراسر کشور ارائه می شود.
بنابراین توان مالی و بودجه کم بهانه خوبی برای عدم استارت بیزینس آنلاین و ورد به دنیای تجارت الکترونیک نیست!

همین حالا با کادر مشاوره و کارشناسان مجموعه در تماس باشید تا علاوه بر راهنمایی و کسب مشاوره رایگان از پیشنهادات شگفت انگیز دیگر ما نیز در خصوص موفقیت کسب درآمد بالا با راه اندازی کسب و کار آنلاین، بازاریابی و فروش، تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و جذب مشتری بیشتر بهره مند شوید.

خدمات جانبی طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

در ضمن از خدمات گرافیکی جذاب این مرکز نیز می توانید با تعرفه های بسیار مناسب استفاده کنید. از طراحی و ساخت انواع تیزر تبلیغاتی و عکاسی از محصولات تصویربرداری صنعتی کارخانجات و بنر و اسلایدر گرفته تا مدیریت شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای یکجا جمع شده اند تا با یک تیر چند نشان بزنید.

آژانس تبلیغاتی، شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن، نرم افزار و برنامه نویسی، توسعه و میزبانی، پشتیبانی و مشاوره، تهیه رپرتاژ آگهی، مقالات وبلاگ سایت های فروشگاهی، تولید محتوا به صورت تصویری، متنی، صوتی (نریشن تبلیغاتی) و از همه مهمتر سئو سایت در تبریز با مجرب ترین، موفق ترین و کارکشته ترین متخصصین تبریزی لذتی وصف ناپذیر را برای شما رقم می رند.

معایب استفاده از سایت ساز رایگان و ارزان

بالطبع خرید قالب سایت فروشگاهی آماده برای راه اندازی یک شغل پردرآمد یعنی بیزینس آنلاین ثابت  و ۲۴ ساعته دارای مشکلات و چالش‌های بسیار بیشتری نسبت به طراحی صفر تا صد یک سایت فروشگاهی با استفاده از دانش کد نویسی و استانداردهای جهانی برنامه نویسی و توسعه وب است.
 از طرفی استفاده از قالب و cms اختصاصی می تواند در ابتدای کار کمی هزینه بر باشد.

اما نهایتاً تعداد زیادی از دغدغه‌های سایت بی کیفیت و ارزان قیمت را حل خواهد کرد. برای مثال موارد زیر بسیار آزاردهنده خواهد بود.

سرعت لود پنل کاربری بخش مدیریت سایت وردپرس یا cms ها
انبارداری
قیمت گذاری
درگاه پرداخت و خرید کالا
گزینه های ارسال سفارشات مشتریان
و از طرفی سرعت بارگذاری صفحات مختلف سایت توسط کاربران گوگل
ریسپانسیو بودن و بهینه و سئو سایت در تبریز
مشکلات هاست و سرور منابع
کندی سرعت کار با پنل برای اعضای تیم تولید محتوای سایت و کار آن
حسابداری و امور مدیریتی سایت برای وبمسترها

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
طراحی سایت فروشگاهی آغاز مسیر پر چالش کسب و کارهای آنلاین محسوب می شود!

سفارش طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، تهران، مشهد، اصفهان، رشت، گیلان، شیراز، قم، کرج، البرز و سایر مناطق ایران با نازلترین قیمت اما به دست حرفه ای ترین اکیپ طراحان سایت و برنامه نویس ها انجام می گیرد.

افرادی که صاحب پیج یا بیزینس اکانت اینستاگرام برای ارائه محصول و کالا یا فروشگاه اینترنتی از طریق اینستاگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر هستند این سوال را اغلب از ما می‌پرسند که ممکن است برای شما هم مطرح باشد .

زمانی برای پیج فروشگاهی خود سایت طراحی کنیم که اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای معتبر ثابت و طبق استانداردهای فروش آنلاین محصول و کالاهای کسب و کار فروشگاهی خود را انجام دهید و موفق تر باشید، نیاز است که به فکر راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی باشید.

 نکات مهم طراحی سایت فروشگاهی در تبریز شامل

یک تعداد فالوور های یکسال پیج اینستاگرام ربطی به زبان مورد نیاز برای راه اندازی سایت کسب و کارها ندارد یعنی اگر ۱۰۰۰ فالوور یا 10k فالوور داشته باشید هیچ ربطی به استارت ساخت سایت برای فروش اینترنتی ندارد.
 تا وقتی که فروش یا درآمد از طریق پیج تجاری را ندارید؛ اقدام به راه اندازی و طراحی سایت در تبریز نکنید.

اگر بلافاصله پس از آنکه یک پیجی را در سوشیال مدیا راه اندازی کردید سایت نیز بزنید در واقع هزینه اضافه صرف کرده اید بدون اینکه فروش و مشتری داشته باشید.
توجهداشته باشید که شما باید حتماً فروش داشته باشید و سپس به فکر طراحی سایت باشید.

 لیست مهمترین خدمات طراحی سایت مناسب شامل:

1) هیچ وقت به فردی که گل طراحی سایت با ۵۰۰ تومان را می دهد نخورید. چرا که امکانات لازم را نخواهد داشت و شما را مجبور به خرید منابع ، هاست، سرور، افزونه، پشتیبانی و سایر خدمات با قیمت های بسیار بالاتر کرده؛ و در نتیجه قیمت تمام شده بسیار بیشتر از یک سایت استاندارد پیشنهادی از طرف یک طراح حرفه ای خواهد بود.

مقاله پیشنهادی : هزینه طراحی سایت آموزشی در تبریز چقدر است؟

2) اولین چیزی که کاربر می بیند ظاهر سایت است چون با ظاهر قدیمی و نا مناسب نمی توان مشتریان را جلب و اعتبار سایت خود را بالا برد. بنابراین در طراحی و دیزاین گرافیکی سایت خود اهمیت زیادی قائل شوید.

3) امنیت سایت هک شدن با خطای کد فراه اعتبار برند و سایت شما را از دست خواهد داد. بنابراین در حفظ امنیت سایت خود نیز اقداماتی را انجام دهید.

4)  بهینه سازی سایت :

سرعت لود سایت و مهمتر از آن دلیل انتخاب هاست مناسب موجب می‌شود سرعت لود سایت کمتر از ۷ الی ۸ ثانیه باشد و کاربران بیشتر جذب سایت هایی با سرعت بارگذاری بیشتر می شوند.

 5) امکانات بخش مدیریتی سایت :
 اگر فکر می کنید بیش از خدماتی که انتظارش را داشتید تا به شما ارائه شود؛ هزینه کرده‌اید و طراحی سایت کارتان را راحت‌تر نکرده بلکه سخت‌تر نیز کرده آن سایت مناسب شما نیست.
پس زودتر طراح سایت یا توسعه دهنده وب و تیم پشتیبانی وب سایت خود را عوض کنید.

همواره بدون تعارف و با آگاهی کامل از طراح سایت خود امکانات خاصی را که نیاز دارید درخواست کنید. اما اگر چنانچه در خصوص امکانات مورد نیاز سایت خود اطلاعاتی ندارید، نگران نباشید.

چرا رئال ربات؟

شما با ثبت سفارش سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگر از کارشناسان و طراحان سایت رئال روبات و پشتیبانان ۲۴ ساعته ما، حین تحویل سایت حرفه‌ای و امکانات پلن مارکتینگ استراتژی و آموزش را نیز دریافت می کنید.
ما 100% روشن‌سازی می‌کنیم که چگونه با سایت کار کنید و یا سود بیشتری داشته باشید. پس از طراحی سایت ارزان ؛ خدمات دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی اینترنتی، کمپین تبلیغاتی ، مشاوره تخصصی بیزینس کوچینگ، توسعه کسب و کار و رشد یا افزایش فروش و سودآوری را نیز دریافت می کنید.
پل ارتباطی مشاوره رایگان طراحی سایت با امیرحسین مهردوست :

اینستاگرام: Amirseven.ir@

واتس اپ : 09148672173

پل ارتباطی مستقیم با رئال ربات09148745374

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز | راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

هدف از طراحی سایت فروشگاهی

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست.

مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد.

علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.‎

ساخت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز | راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود.

بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود.
علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

امکانات و قیمت

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی پایهپلن طراحی اختصاصیپلن طراحی VIP
طراحی تم اختصاصی برند شرکت ✔️
زمان تحویل۵ روز کاری۱۰ روز کاری۲۰ روز کاری
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت
طراحی گرافیکی ساده و سبک بدون المان‌های اضافه
✔️
کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت ✔️
امکان انتخاب از ۱۰۰ قالب آمادهطراحی اختصاصی
انتخاب از ۱۰ قالب آماده✔️✔️طراحی اختصاصی
بهينه سازي خودكار خروجی صفحات
بهينه سازي بهينه سازي
✔️✔️ ✔️
ذخيره سازي صفحات به صورت cache ✔️ ✔️ ✔️
معرفی تیم همکاران ✔️ ✔️ ✔️
طرح‌ها و پروژه‌ها ✔️ ✔️ ✔️
امکان مدیریت کاربران ✔️ ✔️ ✔️
گالری محصولات ✔️ ✔️ ✔️
طراحی بخش اخبار ✔️ ✔️ ✔️
سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت ✔️ ✔️ ✔️
معرفی محصولات و خدمات ✔️ ✔️ ✔️
گالری نمونه کارها ✔️ ✔️ ✔️
صفحه درباره ما و معرفی ✔️ ✔️ ✔️
صفحه تماس با ما ✔️ ✔️ ✔️
تنظیمات امنیتی ✔️ ✔️ ✔️
آمار بازديدكنندگان ✔️ ✔️ ✔️
نصب ابزار حرفه ای سئوتماس ✔️ ✔️
نمونه کارهای انجام شدهتماس ✔️ ✔️
امکان ایجاد نظرسنجیتماستماس ✔️
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوتماستماس ✔️
طراحی سفارشی لوگوتماستماستماس
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانتماستماستماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگیتماستماستماس
اضافه کردن زبان دوم سایتتماستماستماس
طراحی فرم استخدامتماستماس
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیتماس ✔️
طراحی اختصاصی فرم تماستماس ✔️
امکان مدیریت مشتریان ✔️ ✔️
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت ✔️ ✔️
طراحی بخش بلاگ ✔️ ✔️
صفحه معرفی نمایندگان ✔️ ✔️
بخش مقالات ✔️ ✔️
دامنه رایگان ✔️ ✔️
مشاوره تجارت الکترونیک ✔️
آموزش رایگان در شرکت رئال ربات ✔️
ورود محتوای صفحات سایت۱ صفحه۵ صفحه۱۰ صفحه
طراحی اسلاید هوم۱ اسلاید۳ اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاینتماستماس
قابلیت پرداخت آنلاینتماستماس
انواع فرم ثبت سفارشتماستماس
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد ✔️ ✔️
پرسش‌های متداولتماستماس
میزبانی حرفه‌ای رایگان۱ گیگابایت۲ گیگابایت۴ گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت۳ ماه پشتیبانی رایگان۶ ماه پشتیبانی رایگان۱۲ ماه پشتیبانی رایگان
شروع قیمت از۷ تومان
۵ تومان
۱۲ تومان
۹ تومان
۲۲ تومان
۱۹ تومان
مشاوره و سفارشدرخواست پیش‌فاکتوردرخواست پیش‌فاکتوردرخواست پیش‌فاکتور

مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی

wf 1 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

گفتگو و نیاز سنجی
ارائه طرح اولیه طراحی سایت فروشگاهی

arrow 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
wf 2 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

تایید طرح اولیه
شروع طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی

arrow 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
wf 3 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

ارائه نسخه آزمایشی طراحی فروشگاه اینترنتی و
اعلام اصلاحات توسط مشتری

arrow 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
wf 4 1 طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

رفع ایرادات
راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی در دامنه اصلی

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز | راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی رئال ربات در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به ارتباط دائم و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته و با بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم. سایت های طراحی شده در رئال ربات همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعه تجارت آنلاین خود بپردازید.

فروشگاه آنلاین با آپتیام بالا

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز | راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است خصوصا با طراحی سایت فروشگاهی انتظار میرود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد.

خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی را برای شما به ارمغان آورد. امکان طراحی سایت اختصاصی حرفه ای و کاملاً مناسب و سازگار با نیاز های کسب و کار شما، از مزایای دیگر طراحی سایت شرکت رئال ربات می‌باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

online store seo طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی رئال ربات از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد.
لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است. همین حالا با همکاران متخصص طراحی سایت رئال ربات تماس بگیرید و از خدمات بهینه سازی سئو برای وب سایت خود بهره مند شوید.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها برنامه‌ریزی برای فروش خود را براساس داشتن یک فروشگاه اینترنتی بناکرده‌اند.

رئال ربات همواره سعی کرده است برای طراحی سایت فروشگاهی استانداردهای مهمی همچون ایجاد رابط کاربری UI جذاب برای رسیدن به تجربه کاربری UX مناسب، رعایت اصول سئو در کدنویسی، ایجاد پنل کاربری برای ثبت و پیگیری سفارشات با رابط کاربری جذاب و کارکرد آسان، واکنشگرایی برای موبایل و تبلت و سرعت بالای نمایش صفحات را مدنظر داشته باشد.

برخی نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی رئال ربات

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب