شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

لوگو در تبریز
شناسه پست: 2041
بازدید: 785

طراحی لوگو در تبریز توسط بهترین شرکت برندینگ و مشاوره استارت آپ، مدیریت پروژه دیجیتال مارکتینگ و برند آگاهی محصولات و خدمات کسب و کارهای اینترنتی نوین انجام می شود. کاربران وبلاگ رئال ربات در این پست با مراحل ساخت برند و طراحی لوگو در تبریز آشنا خواهند شد. پس هدف ما در تهیه این مقاله شناخت هر چه بهتر برندسازی حرفه ای به شکل %100 اصولی است.

قبل از اینکه مراحل شکل گیری یک برند را بررسی کنیم؛ بهتر است یک نگاه کلی به تخصص برندینگ و طراحی لوگو در تمامی شهرهای کشور در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک داشته باشیم. همراه ما باشید تا کسب و کارهای تبریزی را از قدم اول ثبت برند و کارت ویزیت گرفته تا اصول زیرساختی همچون تحلیل و آنالیز بازار رقبای تجاری، انتخاب محصولات و خدمات ارائه شده و… تحلیل کنیم.

رمزگشایی از برندسازی و طراحی لوگو در تبریز

مشاوره برندسازی و طراحی لوگو در تبریز

بسیاری از گرافیست ها و طراحان حرفه ای هنرهای چندرسانه ای (مالتی مدیا) با اهمیت طراحی لوگو به شکل حرفه ای به منظور مطرح سازی نام یک برند در انواع رسانه های تبلیغاتی آشنا هستند. آنها روزانه با تعداد زیادی ایده، نوآوری و خلاقیت به استقبال اجرای سفارشات انواع پروژه برندسازی و طراحی لوگو در تبریز می روند. اگر علاقه مند به مباحث دنیای طراحی گرافیک و دریافت دوره های آموزشی خدمات گرافیک حرفه ای در تبریز هستید با مدیر ارشد پروژه های دیجیتال مارکتینگ رئال ربات در ارتباط باشید. کارشناسان تیم در طی یک جلسه مشاوره تخصصی به شما آموزش می دهند تا برای برند خود به سبک و سیاق خود برندسازی و لوگو طراحی کنید.

اصول برندسازی در تبریز

مراحل ساخت لوگو و برندینگ بیزینس های آنلاین را با هم بررسی خواهیم کرد. RealRobot به صاحبان کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها کمک می کند تا لوگوی حرفه ای مختص خود را طراحی کنند، حتی اگر مهارت‌های طراحی لوگو در تبریز را نداشته باشند. با خدمات گرافیکی ما علاوه بر لوگوهای باکیفیت شما می توانید طرح های آماده را برای شبکه های اجتماعی، کارت ویزیت و سربرگ ایجاد کنید.

طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو در تبریز نقطه آغاز برندینگ…!

طراحی لوگو، بخشی از فرایند برندینگ شرکت‌ های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ است. بیش از %70 تبلیغات در برندسازی، بر روی لوگو و کارت ویزیت و طراحی سایت شرکتی و خدماتی کسب و کارهای اینترنتی انجام می گردد. برای داشتن تبلیغات پربازده و تاثیرگذار، کسب و کار شما، نیاز به طراح حرفه ای لوگو دارد. شرکتهای نادری در داخل کشور وجود دارد که به شکل حرفه ای کلیه خدمات برندسازی را انجام می دهند. از این رو، مجموعه دیجیتال مارکتینگ رئال ربات تبریز که در زمینه برندینگ فعالیت فوق العاده حرفه ای دارد، می تواند خدمات زیر را به عنوان سایر خدمات ساخت لوگوی حرفه ای، به شما عزیزان ارائه کند.

  • ثبت لوگو
  • ثبت شرکت
  • طراحی و ثبت برند
  • طراحی انواع سایت
  • تولید بهترین ست اداری
  • طراحی خاص ترین بروشور
  • مشاوره و طراحی کارت ویزیت
  • طراحی بر اساس استاندارد، جلد انواع کتاب و…

قیمت طراحی لوگو رئال ربات

ما در رئال ربات با توجه به مواردی که انجام می‌دهیم، قیمت کار را مشخص می کنیم. در مراحل ابتدایی کار با برگزاری جلسات آنلاین مختلف و ارسال فرم و بریف لوگو، سعی بر شناخت و نیازهای کسب و کار شما داریم. در این مرحله ابتدا مشخص می‌ شود که شما چه سبک از انواع لوگو رو دوست داشته و از چه سبک‌ هایی خوشتان نمی‌ آید. بعد از آن با بررسی اهداف برند، رنگ سازمانی، ابعاد برند و مابقی موارد، به درک درستی از نیازها و خواسته‌ های کارفرما میرسیم. موضوع بعدی که در روند کار تاثیر گذار است بحث حرفه‌ای و اصولی بودن لوگو می‌باشد. ما در رئال ربات صرفا کار با نرم افزار نمیکنیم و برای طراحی یک اتود خاص ساعت ها و روزها زمان می گذاریم تا بتوانیم بهترین و شایسته ترین لوگو را به کارفرما تحویل دهیم.

لوگو و برند

همین موضوع باعث شده تا در کارنامه خود افتخار همکاری با برندهای بزرگی نظیر: سبلان پارچه اردبیل (بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه)، انجمن مدیریت جهادی کشور، آموزش و پرورش، شرکت دی، هلدینگ آرتان بورس تاپ، شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، دانشگاه آزاد اسلامی و صدها برند و سازمان دیگر را داشته باشیم.

استعلام قیمت سفارش لوگو

پیشنهاد می‌کنیم نمونه کارهای رئال ربات در طراحی لوگو را با سایرین مقایسه کرده و بعد از مشاهده نمونه‌ها متوجه اختلاف طرح‌ها خواهید شد. برای مشاهده روی دکه زیر کلیک کنید.

سبک لوگوطراحی 1 اتودطراحی 2 اتودطراحی 3 اتودطراحی 5 اتود
طراحی لوگو نوشتاری1 میلیون تومان1,600 تومان2,480 تومان3,680 تومان
طراحی لوگو نوشتاری انگلیسی1 میلیون تومان1,600 تومان2,480 تومان3,680 تومان
طراحی لوگو تصویری1 میلیون تومان1,600 تومان2,480 تومان3,680 تومان
طراحی لوگو ترکیبی (تلفیقی)1,480 میلیون تومان2,100 تومان + کارت ویزیت4,800 تومان + ست اداری9,680 تومان + برندبوک

توجه: انتخاب زبان دوم در لوگو نوشتاری 50% بر هزینه اتودها اضافه می‌کند.

مشاهده همه نمونه کارها

قیمت طراحی لوگو رئال ربات در جدول بالا مشخص شده است ، چنانچه درمورد قیمت و تعرفه طراحی لوگو می خواهید بیشتر اطلاعات کسب کنید می توانید فایل pdf زیر را که توسط انجمن صنفی گرافیک ایران منتشر شده است را مشاهده کنید . قابل ذکر است که طبق صلاح دید انجمن صنفی طراحان گرافیک ، تعرفه طراحی لوگو در ایران و در سال 1399 برابر 8 میلیون تومان می باشد.

چرا هزینه طراحی لوگو متفاوت است؟

سفارش لوگو ماشین

عکس های بالا را با یکدیگر مقایسه کنید ، چه مفهومی را متوجه می شوید؟

کاملا مشخص است که کمپانی های بزرگ و معتبر همواره خودروهایی را ساخته اند که در سطح جهانی کم نظیر بوده اند و از طرف دیگر خودرو سازانی هم بوده اند که نتوانسته اند خودروهایی در این سطح و با این کیفیت تولید نمایند.

با توجه به خودروها و برندهای تولید کننده آن ، قیمت های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. این تفاوت هزینه طراحی لوگو نیز دلایل بسیاری دارد که خارج از بحث ما در این مقاله می باشد. اما به اختصار می‌توان گفت که طراحی لوگو صنعتی برای یک کسب و کار در مقیاس بزرگ با طراحی لوگو ساده برای یک کسب و کار خانگی از نظر کیفیت در یک رده قرار نمی‌گیرند در نتیجه نمی‌توان قیمت لوگو را هم برابر دانست. یا به عبارت دیگر قیمت لوگو همان ارزشی است که این طرح گرافیکی برای یک کسب و کار ایجاد می‌کند. پس هر کس با توجه به این ارزش هزینه طراحی لوگو را محاسبه می‌کند.

مثال بالا برای درک بهتر قیمت های مختلفی است که به هنگام سفارش طراحی لوگو از شرکت ها و افراد مختلف به دستتان می رسد. این موضوع کاملا طبیعی است که افراد و شرکت های حرفه ای تر قیمت بالاتری نسبت به سایرین داشته باشند (البته همیشه قیمت بالا دلیلی بر کیفیت بالای کار نخواهد بود) چرا که خدماتی که ارائه می دهند به طبع بسیار حرفه ای تر از افراد تازه کار و مبتدی می باشد. در این مقاله خدماتی که رئال ربات  برای ارائه لوگو به مشتریان خود می دهد را نیز بررسی خواهیم کرد.

نگاهی به جدول زیر بیندازید تا ببینید هزینه طراحی لوگو چرا متفاوت است و چه عواملی در هزینه ساخت لوگو موثرند:

نوع طراحی لوگوسایت­های دارای قالب آمادهفریلنسرهای آماتورفریلنسرهای نیمه حرفه­ایتیم­های آماتورتیم­های حرفه­ایافراد حرفه­ای و مشهورآژانس­های خلق برند
امتیاز کارشناسی کیفیت20203030556595 به بالا
کسب و کار مناسبکسب و کار کوچککسب و کار کوچککسب و کارهای متوسطکسب و کارهای متوسطکسب و کارهای بزرگبرندهای مشهور و بزرگ در سطح جهانیبرندهای مشهور و بزرگ در سطح جهانی
درصد کپی100%90% الی 100%65% الی 85%65% الی 85%
مقدار سطح خلاقیت10%25%الی 50%65 % الی 85%85% به بالا
مقدار کار گروهی0 %0 %0 %15%30%0%80% به بالا
هزینه در کشور ایرانرایگان الی 50.000 تومان100.000 الی 350.000 تومان350.000 الی 950.000 تومان450.000 الی 1.600.0001.600.000 الی 3.500.000 تومان10.000.000 الی 80.000.000 تومان4.000.000 تومان الی 40.000.000 تومان
هزینه در آمریکا20$ – 80 $250  الی 450 $450 الی 850 $630 الی 1.200 $1.200 الی 2.800$100.000الی 1.500.000 $60.000$ الی 150.000$

تعرفه طراحی لوگو رئال ربات بر چه اساسی است؟

پس از سالها تجربه موفق به این نتیجه رسیدیم که برای طراحی یک لوگوی حرفه ای چه خدماتی را باید به مشتریان خود تحویل دهیم تا مسیر خود را به خوبی و با موفقیت طی نمایند. مراحل طراحی لوگو حرفه ای آژانس برندینگ رئال ربات را بخوانید. اما زمانی که شما برای سفارش طراحی لوگو با شرکت رئال ربات همکاری نمایید باید مراحل مختلفی گذرانده شود تا بتوانیم لوگوی مناسب با حوزه فعالیت شما طراحی کنیم. ابتدا حوزه فعالیت و مخاطبان حوزه فعالیت شما شناسایی می شوند و بررسی می شود مخاطبان شما با چه سبک هایی از لوگو بیشتر آشنا هستند و کدام سبک لوگو را بیشتر پسند می کنند. سپس ارزش های برند شما مورد بررسی قرار گرفته و در کنار گزارشی که از کاربران شما گرفته شده قرار می گیرد.

بعد از آن با نکاتی که باید مورد بررسی قرارگیرد فرایند طراحی لوگوی شما آغاز می شود.

مشاوره پیاده سازی لوگو و برند

5 طراح در این روند هر یک شروع به طراحی و پیاده سازی 3 اتود مختلف با توجه به نکات برداشت شده می کنند و پس از مدت زمان مشخص شده 15 طرح آماده شده و طراحان هریک طرح های دیگر را بررسی می کنند و درباره لوگویی که طراحی کرده اند توضیح می دهند.

بهترین شرکت طراحی لوگو و آرم

ویژگی های تیم طراحی لوگو خدماتی

لوگوهای طراحی شده توسط 3 نفر از تیم خلاقیت رئال ربات مورد بررسی مجدد قرار گرفته و با ارزش های سازمانی و برند ، مخاطبان و عوامل گوناگون مورد بررسی قرار می گیرد. قابل ذکر است که در این مرحله لوگوهای طراحی شده از ابعاد مختلف مورد بررسی کارشناسانه قرار می گیرند. یکی از وظایف مهم تیم خلاقیت رئال ربات و سوال اصلی در این مرحله این است که کدام یک از لوگوهای طراحی شده توسط طراحان ما ، می تواند سبب رشد کسب و کار کارفرما در ابعاد بزرگ شود. و مهم‌ تر اینکه آیا با هویت بصری برند همخوانی دارد یا نه. پاسخ به این سوال ها و درک درست طرح مناسب ، حاصل چندین سال سابقه این تیم حرفه ای می باشد.

هزینه طراحی لوگو و برند

خلاقیت در طراحی انواع لوگوهای سفارشی

پس از اینکه طرح ها مورد بررسی قرار گرفت ، تیم خلاقیت از هر طراح می خواهد که به صورت انفرادی طرح خود و دلایل طراحی سبک خود را توضیح دهد. پس از ارائه توضیحات هر طراح ، تیم خلاقیت دوباره طرح ها و توضیحات هر طراح را مورد بررسی و با بررسی های خود مطابقت می دهند. در نهایت پس از بررسی های انجام شده، هر یک از اعضای تیم خلاقیت رئال ربات یک طرح را برای ارائه به کارفرما انتخاب می کنند. شما می توانید فایل نهایی را ثبت کنید. به عبارتی می توانید ثبت لوگو خود را به صورت کاملا ساده و با لوگوهایی که برای شما طراحی شده است انجام دهید. از آنجا که لوگوهای رئال ربات ، کاملا اختصاصی طراحی می شوند امکان ثبت را خواهند داشت.

اهمیت طراحی لوگو در تبریز

طراح لوگو در تبریز

به منظور مشاهده نتایج عالی بایستی در خصوص شرکتی که قصد سفارش پروژه دارید، تحقیقات لازم را به عمل در آورید. موضوع لوگو وابسته به هر کسب و کاری تغیر می کند و شناسایی این تغیرات به میزان خبرگی مسئول طرح بستگی دارد. شما پس از اعلام درخواست خود باید استانداردها را هم در نظر بگیرید که یادآوری این استانداردها برعهده طراحان می باشد.

ضرورت طراحی لوگو

از ضرورت طراحی لوگو غافل نشوید. لوگو به عنوان یک راه میانبر برای به خاطر سپرده شدن نام و تجارت شماست. با در نظر داشتن روند کاری اعلام شده در خصوص نحوه انجام این کار، متوجه حساسیت این مسئله می شود. با در نظر داشتن رقابت شدید در بین تمامی کسب و کارها، توصیه می شود تا سفارشات خود را به یک مرجع مطمئن و سودبخش بسپارید. مجموعه رئال ربات با توانایی درک بازار فعلی توانسته بهترین پاسخگویی را در برابر ارباب رجوعان به عمل آورد.

شما هم می توانید یکی از میلیون ها فرد رضایتمند از این مجموعه باشید.
با یک تماس، مشاوران ما راه اصلی را برای شما بازگو خواهند کرد.
همچنین این اطمینان خاطر را برای شما خواهیم داشت که از بابت زمان تحویل پروژه موردی پیش نخواهد آمد.

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب