شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سایت هنری در تبریز
شناسه پست: 2651
بازدید: 372

طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز

طراحی سایت هنری در تبریز طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز

طراحی سایت هنری در تبریز

بسیاری از هنرمندان ایران و جهان برای معرفی خود و همچنین آثار هنری خود اقدام به طراحی وب سایت کرده اند تا از این طریق نام و آوازه خود را بیشتر به گوش مردم برسانند. مسلماً با پیشرفتی که در زمینه اینترنت مشاهده می شود این کار باعث می شود تا افراد بیشتری هنرمندان را شناخته و طرفدار آنها شوند.

ویژگی هایی که در طراحی سایت هنری برای هنرمندان مورد نیاز است:

  • صفحه بیوگرافی برای معرفی کامل هنرمند
  • صفحه ای برای معرفی کلیه آثار هنرمند
  • صفحه ای برای به نمایش گذاشتن جوایز دریافتی هنرمند
  • اخبار مربوط به هنرمند و آثار پیش رو
  • و….

طراحی وب سایت هنری برای هنرمندان باید بسیار زیبا و جذاب باشد به گونه ای که شخصیت هنرمندان را بالا ببرد. همچنین طراحی اصولی سایت دیگر نکته مهمی است که در طراحی سایت هنری برای هنرمندان باید رعایت شود. طراحی اصولی باعث بهینه شدن سایت می شود به گونه ای که علاوه بر سرعت لود بالا باعث می شود با الگوریتم موتور های جستجو و همچنین گوگل سازگار بوده و در صفحات ابتدایی نتایج جستجو قابل مشاهده باشد. بدین ترتیب امتیاز سایت بالا رفته و آمار بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد.

نمونه سایت هنرمندان ایرانی

طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز
طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز
طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز
sasa طراحی سایت هنری برای هنرمندان در تبریز

از هنرمندانی که اقدام به طراحی سایت هنری کرده اند می توان به بهرام رادان، فریدون کسرایی، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، پژمان بازغی و بسیاری از هنرمندان دیگر اشاره کرد. طراحی وب سایت هنرمندان به دلیل روحیه هنری شان باید با سایر طراحی ها متفاوت باشید تیم گرافیک رئال ربات سعی می کند برای گرافیک زیبا و جذاب طراحی سایت هنری و هنرمندان بهترین استایل را ارائه نماید روند طراحی سایت هنری در رئال ربات بدین گونه است که در ابتدا طرح های گرافیکی براساس نظرات کارفرما دریافت می گردد ، پس از دریافت نظرات هنرمندان طرح های گرافیکی برای هنرمندان تهیه می شود.

شرکت رئال ربات با تجربه بالا آماده مشارکت با هنرمندان عزیز کشورمان در زمینه طراحی سایت هنری می باشد.

نویسنده