شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

هاست در تبریز
شناسه پست: 3086
بازدید: 430

خرید هاست در تبریز توسط تیم مانیتورینگ، فنی، پشتیبانی و فروش هاست ابری ؛ سادگی‌ میزبانی اشتراکی به همراه قدرت سرور ابری! این تعریف ما از این سرویس است. با خرید هاست ابری علاوه بر اینکه با استفاده از کنترل پنل دایرکت ادمین به‌سادگی سرویس خود را مدیریت می‌کنید، قیمت‌ هاست شما کاهش و قدرت استفاده از منابع شما افزایش می‌یابد. با سرویس های میزبانی شرکت رئال ربات، با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان فکر کنید.

padlock 1 خرید هاست در تبریز

راهنمای خرید هاست در تبریز

هاست چیست ؟

به‌طور کلی host به معنای میزبان در وب و شبکه‌های اینترنتی است که به اینترنت متصل می‌باشد و از اصلی‌ترین وظایف آن: دریافت و ارسال داده‌ها در کنار سرویس‌های مختلفی می‌باشد که برای تمام سایت‌ها با هر میزان بازدید مناسب است و استفاده آن نسبت به سرور آسان‌تر می‌باشد. با این حال خریدهاست، همانند حافظه‌ای آنلاین می‌باشد که شما برای به نمایش در آمدن اطلاعاتی که در وب سایت خود وارد می‌کنید، باید از Host با میزان قدرت‌های مختلف و متناسب با نیاز زمینه فعالیت خود فراهم و استفاده کنید.

جهت خرید vps ارزان و پرسرعت کلیک کنید.

انواع سرور ابری

رئال ربات خدمات میزبانی خود را در قالب‌های مختلف متناسب با نیاز کاربران خود تهیه‌ کرده است، تا علاوه بر سهولت استفاده کاربران بتوانند از یک سرویس بهینه‌شده با قیمت مناسب‌تر استفاده کنند، تا یک سرویس اختصاصی برای متناسب با سایت خود داشته باشند؛ از این‌رو می‌توان این خدمات را در قالب‌های زیر معرفی کرد، با مطالعه هر یک با ویژگی‌های هرکدام از سرویس‌های میزبانی ابری رئال ربات آشنا شوید.

هاست ابری

با خریدهاست ابری که نوع خاصی از میزبانی‌های معمولی می‌باشد، یک سرویس میزبانی پر سرعت با قیمت مناسب با زیرساخت کلود به کاربر ارائه داده می‌شود، تفاوت عمده این host با سایر host ها در تغییر منابع آن به تفکیک و در لحظه می‌باشد، یعنی کاربر برخلاف میزبانی‌های نسل قدیم که فقط امکان تغییر فضا را داشتند، می‌تواند منابع اختصاصی (رم و cpu) را نیز متناسب با نیاز خود کاهش یا افزایش دهید و بابت منابع مصرفی هزینه پرداخت کنید.

هاست اشتراکی

خریدهاست اشتراکی، در حقیقت یک فضا می‌باشد که منابع آن با سایر کاربران بر روی یک سرور به اشتراک گذاشته می‌شود، یعنی منابع در آن به‌صورت اشتراکی می‌باشد که می‌تواند شامل رم، سی پی یو و سایر منابع باشد. این سرویس نیز مانند سرویس‌های دیگر در قالب لینوکس و ویندوز، در منطقه ایران و اروپا ارائه می‌شود و به دلیل سادگی در مدیریت، موردعلاقه کاربران قرارگرفته است.

هاست دانلود

settings blue 1 خرید هاست در تبریز

میزبانی دانلود به سرویسی گفته می‌شود، که جهت نگهداری فایل بهینه‌شده است و کاربر می‌تواند با خرید آن در کنار host اصلی وب‌سایت خود به‌سرعت لود سایت خود کمک کند، چراکه تمامی اطلاعات در host دانلود قرار می‌گیرد و فقط اطلاعات اصلی بر روی سایت قرار داده می‌شود و بسیار مناسب برای سایت‌های دانلود می‌باشد؛ این سرویس تنها برای سایت‌های اشتراک فایل بهینه نشده، بلکه در نسخه پخش پادکست و ویدیو استریمینگ نیز، بهینه‌شده است.

نمایندگی هاست در تبریز

این سرویس برای کاربرانی که می‌خواهند نیم سرور اختصاصی خود را داشته باشند و یا می‌خواهند به‌طور مستقل به کاربران خود host ارائه دهند یا به فروش برسانند، مناسب می‌باشد. این سرویس میزبانی در رئال ربات فقط با تهیه اعتبار است و محدودیتی در ایجاد host و منابع ندارد و همانندهاست های دیگر تمامی امکانات را دارا می‌باشد؛ با تهیه این سرویس‌ها علاوه بر کسب درآمد از طریق فروش سرویس ابری می‌توانید، سایت‌های خود را به هزینه کمتری میزبانی کنید.

هاست ایران

میزبانی ایران در حقیقت به سرویسی که در موقعیت ایران ارائه داده می‌شود گفته می‌شود و خرید این‌هاست با قیمت مناسب، بیشتر مناسب افرادی است که کاربرانشان در داخل ایران می‌باشد و یا نیاز به آی پی ایران دارند و از نظر هزینه هم نسبت به host موقعیت خارج ارزان‌تر می‌باشد. همچنین ترافیک اینترنت در این host ها به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

هاست خارج

هاست خارج در حقیقت همان سرویس میزبانی اروپا می‌باشد که در کشور آلمان ارائه داده می‌شود و مناسب افرادی است که کسب‌وکارشان در خارج از ایران می‌باشد و کاربران آنها در موقعیتی خارج از ایران هستند و نیاز به آی پی خارج از ایران دارند، یا برای استفاده از برخی از نرم‌افزارهایی که در داخل تحریم شده‌اند و همچنین قیمت آن بالاتر از host های داخلی می‌باشد

هاست لینوکس

هاست لینوکس به میزبانی گفته می‌شود که سیستم‌عامل نصب‌شده بر روی سرور این host، از نوع لینوکس باشد و خرید آن، مناسب برای افرادی است که به زبان برنامه‌نویسی php کار می‌کنند یا سایت‌هایی که سازگاری بیشتری با این سیستم‌عامل دارد را راه‌اندازی می‌کنند. کنترل پنل های مورداستفاده بر روی این سیستم‌عامل از نوع دایرکت ادمین و سی پنل می‌باشد.

هاست ویندوز

هاست ویندوز به میزبانی گفته می‌شود که سیستم‌عامل نصب شده بر روی آن از نوع ویندوزی می‌باشد و بیشتر، مناسب افرادی است که به زبان برنامه‌نویسی Asp آشنا هستند البته امکان استفاده از زبان برنامه نویسی php هم بر روی این سرویس میزبانی وجود دارد و معمولاً کنترل پنل مورد استفاده بر روی این host پلسک می‌باشد.

هاست دایرکت ادمین

هاست وردپرس

در حقیقت وردپرس یکی از اسکریپت‌های محبوب بین کاربران می‌باشد به سرویسی که قابلیت نصب این اسکریپت بر روی آن امکان پذیر می‌باشد و برای وردپرس بهینه‌شده باشد، هاست وردپرس گفته می‌شود البته قابل‌ذکر است امکان نصب ورد پرس بر روی هر میزبانی امکان‌پذیر می‌باشد. خرید این سرویس به دلیل بهینه‌سازی با زبان php و اسکریپت‌های وردپرس، برای کاربرانی که سایت‌های خود را با این سیستم مدیریت محتوا راه‌اندازی کردند، مناسب می‌باشد.

performance 1 خرید هاست در تبریز

کاربرد هاست

مهم‌ترین و اصلی‌ترین کاربرد میزبانی نمایش وب سایت می‌باشد هر کاربر با توجه به نیاز یا کسب و کار خود می‌تواند Host ای را انتخاب نماید و از آن جهت نمایش سایت خود استفاده نمایید از host می‌توان جهت ایجاد یک فروشگاه، سایت خبری جهت نمایش اخبار و یا حتی معرفی یک کالا استفاده کرد.

ویژگی های هاست خوب

یک میزبان با توجه به نوع سیستم‌عاملی که دارد می‌تواند از کنترل پنل های متفاوت استفاده نماید و هر کدام از این سیستم عامل‌ها مناسب برای زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوتی می‌باشند به عنوان مثال برای کاربری که از زبان برنامه نویسی asp استفاده می‌کند سیستم‌عامل ویندوز مناسب‌تر است در حالی که زبان برنامه نویسی php بیشتر مناسب host با سیستم‌عامل لینوکس می‌باشد.

قیمت هاست در تبریز

قیمت‌گذاری بر روی host جزئی از هر شرکتی می‌باشد و هر شرکت متناسب با قوانین قیمت‌گذاری می‌تواند برای میزبانی قیمت متفاوتی در نظر گیرد همچنین زیرساخت و سخت افزارهای مورد استفاده در سرورهای host و امکاناتی که بر روی سرویس قرار داده می‌شود در قیمت گذاری تأثیر گذار می‌باشد.

script 2 خرید هاست در تبریز

اجاره سرور و خرید هاست در تبریز

با خرید هاست در تبریز و تهیه و ثبت دامین رئال ربات، علاوه بر تهیه زیرساخت راه‌اندازی، طراحی، پشتیبانی سایت در تبریز ، از مزایایی مانند سرعت‌بالا، قابلیت مقیاس‌پذیری، فضای به کاپ، امنیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی، استفاده خواهید کرد. این سرویس‌های میزبانی در انواع مختلف و متناسب با سایت‌های متنوع، برنامه‌ریزی و قابل‌فروش می‌باشند که با قرار داشتن در دو کشور ایران و آلمان، هر کدام از مزیت‌های خاص خود، بهره‌مند می‌باشند.

pay 1 e1604740963269 1 خرید هاست در تبریز

خرید دامین و هاست در تبریز

خرید هاست و دامین بدون شک یکی از نیازهای اصلی شما پیش از اقدام به راه‌اندازی سایت محسوب می‌شود و اگر شما از دسته کاربرانی هستید که تصمیم دارید سایت خود را راه‌اندازی کنید، رئال ربات به شما کمک میکنید با هزینه مناسب این سرویس را تهیه کنید. فراموش نکنید کارشناسان رئال ربات، از ابتدا تا انتهای این مسیر در کنار شما به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خواهند بود.

چرا رئال ربات؟

speed خرید هاست در تبریز

از ویژگی های هاست host رئال ربات می توان به قیمت مناسب آن، داشتن زیرساخت ابری، امکان انتخاب منابع به تفکیک، امکان ارتقا منابع، داشتن نمودارهایی جهت بررسی میزان مصرف منابع، امکان بکاپ گیری رایگان و دسترسی آسان نام برد.

headphone 1 e1604740852306 1 خرید هاست در تبریز
پشتیبانی

مزایای خرید هاست در تبریز چیست؟

  • تضمین آپتایم +۹۹.۹٪
  • مدیریت شده و آماده تحویل
  • پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ کامل
  • سادگی و بهبود کارایی با cPanel
  • قویترین تنظیمات امنیتی چند لایه
  • بازگشت وجه تا ۲ هفته
  • خرید هاست و میزبانی وب

انواع هاست در تبریز

از بین 4 هاست بهینه شده در دیتاسنتر های معتبر انتخاب و با خیالی راحت خرید کنید. با ارائه هاست های گوناگون با قیمت های متنوع پاسخگو نیاز شما هستیم.

  • هاست لینوکس و هاست دایرکت ادمین : مناسب برای سایت‌هایی با بازدید متوسط قیمت مناسب
  • هاست وردپرس : انقلابی در میزبانی وردپرس با سرعت خیره کننده
  • هاست ابری : ابری از قوی ترین سخت افزار ها با کانفیگ منحصر بفرد
  • هاست بکاپ
  • هاست دانلود : پهنای باند نامحدود|سرعت دانلود فوق‌العاده
  • هاست ایمیل : سیستم ضد اسپم پیشرفته | همیشه پایدار
  • هاست پایتون : پشتیبانی از فریم‌ورک های محبوب پایتون
  • هاست ویندوز : پشتیبانی از ASP و MSSQL و محصولات مایکروسافت
  • نمایندگی هاست : مناسب برای طراحان وب و نمایندگان فروش
  • سایر خدمات مرتبط با هاست و سرور

جمع بندی

فروش هاست در تبریز با کمک رئال ربات در گروه‌های اشتراکی، دانلود، لینوکس، نمایندگی و رایگان ارائه می‌گردد. قیمت سرویس های شرکت میزبانی وب رئال سرور با توجه به استفاده از تکنولوژی ابری و میزان منابع مورد نیاز کاربر تعیین می شود و خرید آن برای سایت های پر ترافیک با بازدید بالا و حتی سایت های کوچک، بسیار اقتصادی و بهینه می باشد. هرچند هاست ارزان‌قیمت برای خیلی از کسب‌وکارها اولین گزینه می‌باشد، اما پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز اولویت بسیار از وبسایت ها است. رئال ربات علاوه بر بهینه‌سازی سرویس‌های خود برای ارائه قیمت مناسب، دارای یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی نیز می‌باشد، که همواره در کنار شما خواهد بود.

پل ارتباطی مشاوره رایگان خرید هاست در تبریز با امیرحسین مهردوست :

  • اینستاگرام: Amirseven.ir@
  • واتس اپ : 09148672173
  • پل ارتباطی مستقیم با مدیر رئال ربات: 09148745374

نویسنده

ساناز ذوقی
ساناز ذوقی سردبیر وبلاگ رئال ربات و مدرس دوره آموزش تولید محتوای متنی وب به صورت SEO-Friendly به روش خلاقانه با کمک هوش مصنوعی | کارشناس سئو و برگزار کننده سمینار تولید محتوا با هوش مصنوعی فیبوناچی | 6+ سال فریلنسری پروژه‌های سئو محتوای تحت وب